در حال نمایش 3 نتیجه

کلاه سنگنوردی PETZL مدل SIROCCO

5,290,000 تومان5,400,000 تومان

کلاه سنگنوردی PETZL مدل SIROCCO که در عین سبک وزن بودن بسیار محکم است و به دلیل خاصیت مکانیکی ایجاد شده پلی استرن (EPP) در مقابل ضربه بسیار مقاوم است. این کلاه دارای گواهینامه CE برای کلاه های مخصوص تور اسکی است و با داشتن قلاب های آهنربایی اجازه می دهد تا بند چانه با یک دست هم بسته شود. مناسب برای کوه نوردی، صخره نوردی و تور اسکی.

(توجه: سایز S/M برای اندازه دور سر 48 تا 58 سانتی متر و سایز M/L برای اندازه دور سر 53 تا 61 سانتی متر مناسب است.  همچنین جدول اندازه‌گیری سایز در عکس‌ها قرار داده شده است.)

کلاه سنگنوردی زنانه PETZL مدل BOREA

5,099,500 تومان

کلاه سنگنوردی زنانه PETZL مدل BOREA کلاه طراحی شده مخصوص بانوان با فناوری OMEGA که یک بریدگی مشخص قسمت پشت سر دارد و برای راحت پوشیدن کلاه ایمنی برای بانوان به دلیل داشتن موی بلند است. دارای نوار پیشانی نرم که کاملا با حالت سر مطابقت دارد. با منفذهای تهویه هوا برای تنفس و پوسته سخت بیرونی که در برابر خراش و ضربه مقاوم است. این کلاه دارای 4 گیره در اطراف می باشد که امکان نصب هد لایت و محافظ چشم را نیز بر روی کلاه، فراهم می‌آورد. مناسب برای سنگ‌نوردی، کوهنوردی، غارنوردی، دره‌نوردی. (توجه: مناسب اندازه سر 52 تا 58 سانتی متر)

ویزور کلاه ایمنی PETZL مدل VIZION A44-1

3,300,000 تومان
ویزور کلاه ایمنی PETZL مدل VIZION A44-1 محافظ فوق العاده با پوشش کامل صورت مناسب برای کلاه های ایمنی مدل METEOR III و ELIOS. دارای قابلیت ضد خراش، ضد مه، جذب ضربه از طریق بدنه خارجی کلاه، دارای سیستم OMEGA، برای محافظت چشم و صورت در برابر خرده های یخ و برای محافظت از سلامتی و جان شما در برابر سقوط. مناسب برای کوه نوردی، صخره نوردی، محیط های برفی و یخنوردی.