در حال نمایش 6 نتیجه

چراغ پیشانی پیکسا 1 پتزل PETZL مدل PIXA 1

3,636,875 تومان

چراغ پیشانی PETZL مدل PIXA 1 با میزان روشنایی 60 لومن ضد ضربه، ضد انفجار، با برد نور 15 متر،مقاوم در برابر سقوط تا حداکثر ارتفاع 2 متر، ضد آب ( IP67)، مقاوم در برابر فشار تا 80 کیلوگرم، دارای 2 عدد قلمی همراه هدلامپ، قابلیت شستشوی بند هدلامپ تا دمای 40 درجه سانتیگراد. مناسب برای استفاده به صورت حرفه ای در صنعت و در ورزشهایی همچون غارنوردی، سنگنوردی و کوهنوردی.

  • تعداد حالت نور : 2 حالت کلی (پرنور | نور ملایم )
  • جنس بدنه : پلاستیک فشرده شده مستحکم
  • وزن : 160 گرم

 

چراغ پیشانی هدلامپ PETZL مدل Tikkid

2,061,950 تومان

چراغ پیشانی هدلامپ PETZL مدل Tikkid اولین چراغ پیشانی Petzl است که برای کودکان طراحی شده است. دارای سه سطح روشنایی با نور سفید و در بالاترین حالت 20 لومنز و با قابلیت ضد آب (IPX4) می باشد. این هدلامپ مناسب برای کودکان بالای 3 سال است و در کوهنوردی و کمپینگ، قدم زدن های شبانه، خواندن کتاب در شب و بازی کردن می توانند استفاده کنند.

توضیحات

برند
Petzl
کشور مبدا برند
فرانسه
بازه وزن
60-100 گرم
وزن
80 گرم
مناسب برای
کوهنوردی و کمپینگ، قدم زدن های شبانه، خواندن کتاب در شب و بازی کردن کودکان
بازه نیرو
10-50
نیرو
20 لومنز
انرژی
سه باتری AAA / LR03 یا باتری قابل شارژ Core
استاندارد ضد آب
IPX4
قابلیت شارژ
دارد
سازگاری باتری
قلیایی، لیتیوم یا Ni-MH قابل شارژ
حالت نوردهی
3 حالت نوری
رنگ نور
سفید
استاندارد
CE , CPSIA

چراغ پیشانی هد لامپ کوهنوردی PETZL مدل Myo RXP

3,549,500 تومان

هد لامپ کوهنوردی PETZL مدل Myo RXP دارای تکنولوژی CONSTANT LIGHTING و STANDARD LIGHTING و بسیار سبک وزن، بدون احساس سنگینی روی پیشانی، با توان بالا و عملکرد قوی (370 لومن در حالت BOOST و 280 لومن در حالت ماکسیمم)  با قابلیت ضد آب (IP X4) و دارای نشانگر میزان شارژ باتری. مناسب برای فعالیت های استقامتی در فضای باز و فعالیت‌های فرسایشی که دوام بالایی را طلب می‌کنند.

 

 

 

 

چراغ پیشانی هدلامپ کوهنوردی PETZL مدل Duo Atex 5

1,100,000 تومان

چراغ پیشانی هدلامپ کوهنوردی PETZL مدل Duo Atex 5 دارای گواهینامه ATEX که می توان در محیط های منفجره استفاده کرد و دو منبع نور با عمر بالای باتری با توجه به فعالیت (1 LED با خروجی بالا برای نور متمرکز (70 متر)، 5 LED برای روشنایی نزدیکی سطح ثابت با یک پرتو گسترده)، با سر بندهای کشسان راحت و با داوم با قابلیت تنظیم، قفل سوئیچ قدرت برای جلوگیری از عملیات تصادفی، منبع نور متحرک و ضد آب (IP68). مناسب برای غارنوردی و فعالیت‌های فرسایشی که دوام بالایی را طلب می‌کنند.

هد لامپ PETZL مدل Strix IR

4,474,800 تومان

هد لامپ PETZL مدل Strix IR دارای چندین حالت روشنایی به همراه حالت مادون قرمز (IR) و با سه رنگ روشنایی (قرمز، سبز و آب) و سه سطح نور سفید با سیستم چرخش 180 درجه به صورت افقی و 120 درجه به صورت عمودی قابل استفاده حتی با دستکش بسیار مناسب برای عملیات میدانی و نظامی و همچنین فعالیتهای روزمره (اردوگاه، آموزش و غیره).

هد لامپ petzl مدل Tikkina 250

1,300,000 تومان

هدلامپ Petzl مدل Tikkina Hybrid با قدرت 250 لومن و با سه حالت نوردهی و پرتو دهی عریض، کارکرد بسیار ساده با تک دکمه تعبیه شده روی آن، با قابلیت ضد آب (IPX4)، دارای تکنولوژی Hybrid Concept پتزل که هم با باتری AAA استاندارد و هم باتری های شارژی پتزل به نام Core قابل استفاده است، (باتری شارژی Core جداگانه باید تهیه شود). مناسب برای طبیعت گردی، کمپینگ، کوه پیمایی، اردو زدن، پیاده روی، مسافرت و فعالیت های روزانه.