در حال نمایش 7 نتیجه

صفحه تقسیم پتزل (PETZL) مدل PAW M آبی

3,500,000 تومان
ویژگی های صفحه تقسیم PETZL مدل PAW M:
  • مناسب برای سازماندهی آسان کارگاه حمایت و ایجاد سیستم چندین تکیه گاهی
  • دارای حفره 19 میلیمتری باعث قفل شدن غلاف بیشتر کارابین ها
  • از جنس آلومینیوم (ارائه نسبت عالی قدرت به وزن)
  • مقاومت در برابر شکست: 36 کیلو نیوتن
  • مناسب برای کوهنوردی، سنگ نوردی و صخره نوردی.

 

صفحه تقسیم پتزل PETZL مدل PAW M طلایی

3,500,000 تومان

صفحه تقسیم PETZL مدل PAW M که برای سازماندهی کارگاه حمایت و ایجاد سیستم چندین تکیه گاهی است. جنس این صفحه از آلومینیوم است که نسبت قدرت به وزن را عالی ارائه می دهد. همچنین دارای حفره 19 میلیمتری است که باعث قفل شدن غلاف بیشتر کارابین ها می شود. مناسب برای کوهنوردی، سنگ نوردی و صخره نوردی.

قرقره پتزل (PETZL) مدل TWIN

8,200,000 تومان
قرقره petzl پتزل مدل TWIN یک قرقره دوتایی با مقاومت بالا که برای امداد و نجات حرفه ای و نصب بر روی سیستم های مکانیکی قفل شونده طراحی شده است. دارای بلبرینگ های آب بندی شده جهت حداکثر کارایی و چرخ با قطر زیاد و امکان اتصال هم زمان سه کارابین جهت سهولت استفاده از ابزار. قرقره ای تخصصی مناسب برای استفاده در سیستم های بالاکشی. (سازگار با طناب 7 تا 13 میلی متر).

ابزار میانی BLACK DIAMOND مدل کاپیتان هوک (CLIFFHANGER)

450,000 تومان

ابزار میانی BLACK DIAMOND مدل کاپیتان هوک (CLIFFHANGER) ابزاری ضروری در خطوط کمکی گردنی و نوعی ابزار برای صعود مصنوعی است که به آن ابزار ناخنی هم گفته می شود. دارای نوک صاف برای جلوگیری از چرخش و ثبات بیشتر و دو سوراخ با قطر متفاوت برای اتصال طناب و … . مناسب برای قلاب زدن لبه ها و ناهمواری های کوچک تا متوسط.

ابزار میانی بلک دیاموند (BLACK DIAMOND) مدل کاپیتان هوک (GRAPPLING HOOK)

525,000 تومان

ابزار میانی BLACK DIAMOND مدل کاپیتان هوک (GRAPPLING HOOK) نوعی ابزار برای صعود مصنوعی است که به آن ابزار ناخنی هم گفته می شود.

قرقره دوتایی ویژه کابل و طناب پتزل (PETZL) مدل TANDEM CABLE

2,405,000 تومان

قرقره دوتایی ویژه کابل و طناب PETZL مدل Tandem Cable که برای جا به جا شدن در طول طناب و کابل ها و تراورس آرام و کارا بر روی طناب ها یا کابل ها طراحی شده است. این قرقره دارای میخ های فولادی ضد زنگ است که روی بلبرینگ های مهر و موم شده، نصب شده است. یک قرقره دوتایی با مقاومت بالا در برابر ساییدگی و بازده عالی.

قرقره دوتایی ویژه کابل و طناب پتزل (PETZL) مدل TANDEM SPEED

2,844,500 تومان
قرقره دوتایی ویژه کابل و طناب PETZL مدل Tandem Speed که مناسب برای حرکت طولی روی طناب یا کابل، با کارایی عالی می باشد و دارای میخ های فولادی ضد زنگ است که روی بلبرینگ های مهر و موم شده، نصب شده است. یک قرقره دوتایی با مقاومت بالا در برابر ساییدگی و بازده عالی.